bizim eski iş yerinde bi arkadaşa yaklaşık 50.000.000 tl gelmişti hesaba.
daha bir şey yapamadan birkaç saat sonra bakiye -49.000.000 küsür olmuştu.
sonra bi 400.000.000 tl daha gitmiş.
ne gelen iman ne de giden iman vs belli.
şubeye gidip uğraşıp hallettirmiş. görevliler bile şaşkındı.
geleni anlarız da giden nasıl gitti bilmiyoruz