3 yıl önce eşime 3.5 bin tl bir para geldi, bankaya itiraz etse de gönderene ulaşamadık, x bankasına y bankasından gönderdiği için ulaşamadıklarını söylediler, y bankasıyla konuştuk onlarda ibanı vermediler baya bir uğraşsakta parayı geri iade edemedik bizde kaldı, bu iade süreci gerçekten aşırı saçma birşey