Ataşehirdeyim.

İnternetten bakarsanız çok daha sağlıklı olacaktır ancak ses çıkartıyor harici ekstra sorun teşkil etmez kronik bir şey bu modelde. Ama dediğim gibi aciliyetiniz yok 600w yetecektir ama yetmediği durumda undervolt yaparak kullanabilirsiniz imkan varken daha güçlü ekran kartını almak mantıklı olur.