güncellemeyi dusunuyorum da şuanki power bile sınırda ise %10luk kayıp payı ile 3070ti sınırı geçmezmi hocam
Oyunlarda FPS limitlemeden mi kullanıyorsunuz? Monitörünüz kaç Hz ise maksimum o FPS'ye kilitleyin. İşlemci ve ekran kartını maksimum değerde kullanmazsanız geçmez.