KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyun içi harcayabiliyormuyuz ?
Hediye şeklinde oyun gönderilebiliyor hocam bakiye ile diye biliyorum. Ama oyun ismi verirseniz bir bakayım harcama yapılıyor mu