Merhaba, genç yaşta ayrı eve çıkmayı düşünüyorum Sahibindenden ilanlara bakarken böyle ilanlara denk geldim. Biraz araştırdım tatillik bölgelerde sezon bittiğinde uzun dönemli olarak uygun fiyattan kiraya veriyorlarmış bu evleri. En azından 4-5 aylık kalıp yalnız yaşamayı tecrübe etmiş bir deneyim kazanmış olurum diye düşünüyorum. Yemek yapmayı biliyorum, maddi konuda uzun bir süredir evden destek almıyorum kendi online işlerim var her yerde yapabilirim fiziksel bir şey gerektirmiyor. Çamaşır, bulaşık o da öğrenilmeyecek şey değil diye düşünüyorum. Kaba saka bakınca her şey tamam gibi gözüküyor ama belki atladığım bilmediğim yerler vardır diye size de sormak istedim olumsuz ne gibi yanları olur?
İlan Linki:
https://shbd.io/s/quXYlwLe