İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yer çekimi adı üstünde çekiyor bizde buna enerji(kuvvet) uygulayıp ayakta duruyoruz.
enerjimizi kullanarak kuvvet uyguluyoruz demek daha doğru olur hocam