softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya başta ağırlık olması diye okudum neyse sağlık olsun 😅 Mesela bizde dünyaya doğru ağırlığımız ile kuvvet uyguladığımız için aslında ağırlığımız da vektöreldir çok bilen çok yanılır hemen tam okumadan uapınca öyle oldu 😄
Hocam yer çekimi adı üstünde çekiyor bizde buna enerji(kuvvet) uygulayıp ayakta duruyoruz.