Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar soruyorum, sizce ne dememiz gerekiyor?
"Ben bir şey diyin" mi dedim; "Ne diyeceğinizi, açmaya vakit harcamasının gerekli olmadığını" söyledim