unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşa yormayın kendinizi, ilgilenmiyoruz diyip konuyu kapatırlar.
unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bişey mi dedim, arkadas kendini boşa yormasın dedim?
Tekrar soruyorum, sizce ne dememiz gerekiyor?