Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aranızda bir ticaret yoksa, şikayet konusu açamıyorsunuz. Eğer dediğiniz gibi bir hakaret durumu olduysa, yasal yollara başvurmanız gerekiyor?



Siz söyleyin, ne dememiz gerekiyor?
Bişey mi dedim, arkadas kendini boşa yormasın dedim?