Bugün alakasız şekilde benim de bir konuma yorum yaptı
Saygısız şekilde ben de cevap vermeyip Report ettim yorumu sildiler moderatör arkadaşlar sağ olsunlar. Forum için de bu tutumu sergilemeye devam ederse zaten kısa sürede uzaklaştırırlar.

Saygısızca yapılan bütün yorumları report edin. Her yorumu silindiğinde ceza puanı artacak. İlk önce kısa süreli uzaklaştırma alacak. Yine aynı şekilde devam ederse süresi uzayacak. Bir zaman sonra saygısızca konuşmamayı öğrenecek.