Kurslara ödeme yaptığınızda her işlem otomatik yürüyor.
Sınav harçlarını mobil şube veya atmden yatırıyorsunuz. (Eskiden böyleydi şuan böyle mi bilmiyorum)
Son olarakta
• Sınava girmeniz gerekiyor.