Dostlar merhaba ehliyet başvurusu yapacağım ancak nerden nasıl sırayla başvuracağımı bilmiyorum. Ehliyete ilk kursa mı gidiyoruz kendileri herşeyi hallediyor sanırım bizim ne yapmamız lazim acaba bu konuda bilgim olmadığı için soruyorum.