Hocam NASA da planetary defense protokolünü aktive etti, ama bu standart prosedür; tehlike yok, sadece yakından izliyorlar.




Tabii, spekülasyonlar da alev aldı: Avi Loeb (Harvard'dan) hâlâ "teknolojik kökenli olabilir" diyor, kuyruğun bir manevra işareti olabileceğini, hatta Güneş'e yaklaşırken yavaşladığını iddia ediyor – "gravitasyonel asist" için ters itiş gibi.




X'te (Twitter) de kaos var: Bazıları "sızdırılmış footage" diye videolar paylaşıyor (büyük bir gemi gösteriyor, ama çoğu sahte veya mikroskop altındaki protozoalara benziyor), NASA'nın gizlediği iddiaları, hatta Michio Kaku'nun "alien hareket" yorumları (ki o da spekülatif).




Birileri "yeşil ışıklar" videoları paylaşıyor, ama bunlar genellikle hologram veya sahte UFO'lar olarak debunk ediliyor.




Bence? Muhtemelen doğal bir kuyruklu yıldız, çünkü tüm gözlemler (James Webb Teleskobu dahil) olağan dışı bir şey göstermiyor – non-gravitasyonel sapmalar bile gaz salınımıyla açıklanabilir. Tek şüphem nikel bileşik

Astrofizikçi Avi Loeb, cismin analizleri sonucunda "anti-kuyruk" olarak adlandırdığı bölümde, doğada normalde bulunmayan, ancak insan yapımı (endüstriyel) alaşımlarda rastlanan sıra dışı bir nikel bileşiği tespit edildiğini belirtmiş bu kısımı kafamı çok karıştırıyor iyi gizlenmiş
"Truva Atı" (Trojan Horse) benzeri bir nesne olabilir.
Yani, kuyruklu yıldız kılığına girmiş (veya doğal bir enkaz bulutuyla çevrelenmiş) çok teknolojik bir cisim olabilir bunu da bizim tespit etmemiz günümüz teknolojisi ile imkansız maalesef eğer öyleyse ruhumuz duymadan görevini veyahut araştırmasını yapıp yörüngemizden uzaklaşacak istila olayı vs ise bilim kurgudan öteye geçmez inanmayın böyle şeylere😄

Eğer o kadar gelişmiş bir uygarlık varsa, bizimle savaşmak veya bizi köleleştirmek onların gözünde sinekle uğraşmak gibi olurdu. Muhtemelen “biyolojik risk” nedeniyle bile doğrudan temasa girmezlerdi

Ayrıca enerji açısından bakıldığında “istila” mantıksız bir strateji. Evrende enerji, madde, su, metaller bol miktarda bulunuyor; başka bir uygarlığın kaynak için Dünya’yı seçmesini aklım asla almıyor herkese iyi pazarlar yazımı okuduğunuz için teşekkürler