Uzaylıların (Combine) halflife 2 oyunundaki gibi gelip sömürge koloniler kurmasınu çok isterim. Hatta onlara paralı askerlik yaparım
Zombi istilası hayalleri kuran arkadaşım varı çivili sopa muhabbeti yapıyordu ama covid 19 soluğunu kesti şimdi hergün aspirin alıyor kan sulanırıcı diye