Ozietra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Test yapıldı herhangi bir sorun yaşamanız halinde Debug Log Manager eklentisi kurup veya F12 Console loglarından bakıp hata varsa bana iletebilirsiniz.
https://file.kiwi/7d2b7ab8#2EUPpusClRscqMMNVTuVPQ buradan indirebilirsiniz.
İyi çalışmalar.


Hocam bu biraz geniş çaplı bir şey o kadar vaktim yok maalesef.
Teşekkürler hocam deneyeceğim.