Şu konuda: https://www.r10.net/off-topic/459560...yapiyorum.html
Dün gececilere özel kodlama yapmıştım, 1 kişiden fazla oldu gerçi ama sorun değil.
Şimdi de gündüzcülere özel diyelim




Nasıl diyenler için; https://www.r10.net/e-book-egitim/45...li-egitim.html