Yorumları üşenmeden okudum. Öncelikle üslubun çok yanlış.
Senin kızgın olduğun şey ilgili firmanın hizmeti değil babanın seni tercih etmemesine kızıyorsun. Baban senin bu işleri yaptığını bilmiyor mu? Biliyordur ama seni tercih etmemiş. Buna sinirlisin. Bence dışarıya çık yürüyüş yap, bir nefes al rahatla, sakinleş.
Not: Babanıda bu kadar gömmemelisin.