Kubrick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel konu.
Nankörlüğü asla affetmiyorum. İyilik yaptığımızda yaptığımız iyiliğe bin pişman edenler ile iletişimi direkt kesiyorum.
Egoistleri, narşistleri, kendini bir şey sananları eliyorum. Bu yüzden çevrem az ama kaliteli insanların arkadaşlığıyla, dostluğuyla dolu.
Süper. Şimdi çevrenizdeki az ama kaliteli insanları düşünün. O kadar eleme sonucunda halen hayatınızda kalmış, başarmışlar. Peki ya bir gün elemeniz gerekirse aynı kolaylıkla eleyebilir misiniz? Daha da zoru, eledikten sonra sizden yardım istese, vicdanınızı sızlatsa yardım eder misiniz?