Güzel konu.
Nankörlüğü asla affetmiyorum. İyilik yaptığımızda yaptığımız iyiliğe bin pişman edenler ile iletişimi direkt kesiyorum.
Egoistleri, narşistleri, kendini bir şey sananları eliyorum. Bu yüzden çevrem az ama kaliteli insanların arkadaşlığıyla, dostluğuyla dolu.