Tasarım hakkında fikrinizi sormadım, tasarım bizim istediğimiz şekilde yapıldı.
Temanın bitmiş halde içerikleri dolu halini zaten görsel olarak photoshop ile hazırladık ve yapan arkadaşa ilettik. Site şablon olarak istediğimiz gibi oldu ve amacına da uygun oldu zaten.
Bu çalışma için yapan arkadaşa cüzi bir miktar ödedik.
Sizden istediğim yorum teknik olarak arka planda bir sıkıntı veya eksik varmı kısmı aslında.
Sayfa içinde http içerikleri var. Onların olmaması lazım. Kaynağı görüntüleyin http:// diye arayın.
Meta description yok. Eklenmeli.
Bunların dışında sayfa bomboş. Yorum yapılacak pek bir şey yok.