emreyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımı hiç beğenmedim. Bu tasarım için para ödediniz mi?
Tasarım hakkında fikrinizi sormadım, tasarım bizim istediğimiz şekilde yapıldı.

Temanın bitmiş halde içerikleri dolu halini zaten görsel olarak photoshop ile hazırladık ve yapan arkadaşa ilettik. Site şablon olarak istediğimiz gibi oldu ve amacına da uygun oldu zaten.
Bu çalışma için yapan arkadaşa cüzi bir miktar ödedik.

Sizden istediğim yorum teknik olarak arka planda bir sıkıntı veya eksik varmı kısmı aslında.