@black6sea1; sağ olasın.
@anilguler; Ben pazartesi işe gittim, dayanamadım eve geldim. Salı günü işe gittim, öğlene kadar çalışıp eve geldim. Çarşamba günü de aynı yaptım. İşte yanlış yaptım. Al 5 günlük rapor, işe gelme. Perşembe günü aile hekimine gidip 2 günlük rapor aldım. En baştan bol bol dinlenmek varmış. Olsun, umarım pazartesiye kadar iyileşirim. Olmazsa rapor alacağım mecbur. Bol bol yatıp terlemek gerekiyor.
Geçmiş olsun hocam.. Tylol hot iyi terletiyor ve uyku getiriyor gece yatmadan al