Geçmiş olsun. Biz de geçen hafta çarşamba hastaneye gittik ailece, hanıma inat da maske takmamıştım. Kucağımda bebek var diye de kalabalığa da çok sokulmadım ama kaptım. Normalde benim grip öncesi 1-2 günlük halsizlik dönemim olurdu fakat bunda sabahına bir anda hasta olarak uyandım. Aşırı balgam ve burun akıntım var fakat hiç halsizliğim enerji düşüklüğüm yok. Maske takmadım diye evdekilere de bulaştırdım haliyle. Hiç halsizlik olmaması şaşırttı. Benim açımdan mevsimsel gripten farklı bir salgın gibi geldi. Hanım da covidin yeni varyantı olabilir dedi. İlaçlara bağımlı olmamak için sağlam beslenme ve kekik çayı, sarımsaklı bal kürü ile toparlamayı tercih ediyorum ve tavsiye ediyorum.