Ben web sitesini görmek ve karar vermek istiyorum
https://isikdemirdograma.com.tr/
Burası sanırım hocam.
Fiyat bence çok normal. Konu sahibi bilgili olabilir veya bazı şeyleri ucuza yapıyor olabilir. Bu onun problemi. 10.000 TL den aşağı zaten web sitesi yapılmaz. Basit bir örnek ile anlatmam gerekirse. Bu gün bir tesisatçı çağırsanız 2-2500 arıza tespitine alıyor. 2 lira da tamire alıyor. Yani alo dedin geldi adam 4-5 bin oluyorsun. Adam basit bir iş yapsa bile parasını alıyor. Websitesi yapan adam da tecrübesini koyuyor aynı örnekte olduğu gibi.
Site bence kötü değil. Sadece galeri de altta boş bir fotoğraf var. Tema da paralı değil. Hello teması. Ama güzel yapmış yine de hoş duruyor.