Bir ara ayni sorunu bende yaşıyordum Her gün gire gire müptezel olmuştum 😅
Ama çok şükür şuan rahatça kullanabiliyoruz

Bizde tanımlanma olayı yaklaşık 1 ay sürmüştü inşallah sizde uzamaz o kadar