Sizde değişik bir altyapı şekli yapmışlar.Bizde ilk önce tüm mahalleye fiberi getirdiler, sonra apartmanlara çektiler, apartmanlardanda başvuru yapanın evine çektiler.Yani apartmana geldiğinde herşey hazırdı.Başvuru yaptığında gelip daireye hattı çekip interneti açıp çalışır halde teslim edip gittiler.Siz daha başvuru yapmadan modeme kadar kablo çekmişler yanlış anlamadıysam.Sorun altyapı tam olarak tamamlanmamasından kaynaklı olabilir.