Saydıklarınıza karşı bir şey demiyorum saygı duyarım. Ama benim anlatmak istediğim diğer bütün yorumlarda 10k küçük görmüş insanlar onlara da istinaden yazmış bulundum. Haklı çıkmak veya çıkmamak değil mesele kişisel bir yorumunu paylaştım. Bunun haklılık oranına kim nereden bakarsa o kadar diyebilirim.
Ayrıca 10 bin TL iyi paradır, asgarî ücret ile konunun alakası da yoktur. Asgari ücret dediğimiz şey 30 günlük mesainin ücretidir. Buna ben insan olarak iyi diyemem. Saygılarla iyi forumlar.
Bana 1 tane yazılımcı gösterin, webmaster gösterin aylık alacağım para asgari ücret ise iyi paradır desin. bu düşünceler ancak öğrenci harçlık peşinde olan insanlar olur. Bir insanın mesleğine emeğine hakaret sayılır ne münasebet demesi gerek kusura da bakmayın. Döndürsün herkes madem o kadar kolaydı açsın ofisini kessin ftr sını, yapsın 1000 TL ye 3-5 bin e iş öyle iş mi döner!