ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiminin 10 lirası, ona 10 bin lira gibi gelebilir. Sonuçta herkesin parası kendine kıymetlidir.

Sizin cebinizde ki 10 lira size kıymetsiz gelebilir. Neden 10 bin TL gibi rakamı sürekli küçümsüyorsunuz? Ben 16 yaşımdan beri çalışıyorum, 10 bin lira gayet iyi paradır.
Herkesin parası kendine kıymetlidir görüşü çok farklı bir konu, konuyu açan arkadaşın 10.000 TL fahiş fiyat demesi çok farklı. Haklı çıkmak için nerden bakacağınızı şaşırdınız. 10.000 TL iyi para ise ,asgari ücret bir şeye yetmez diye, görüşmelerde kimse söylenmesin o zaman. Sen öğrencisin kira derdin yok, ofis derdin yok, şirket derdin yok, muhasebeci vergi şu bu derdin yok, eleman derdin yok, ne sorumluluğu olmuş ki bu yaşına kadar herkese çemkirmek ayrı, yapılan işi küçümsemek ayrı! her cevabı da ayrı bir fiyasko.