Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim askerlik yaptığım zamanda birisinin tus sınavına denk gelmişti ve izin alıp gitmişti ancak yanlış hatırlamıyorsam asker eşliğinde gidip o şekilde geri dönmüştü. Bahsettiğim bedelli askerlikte olmuştu.
Raymo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 Yıl önce bedelli yaptığımda sınava girenler ismini yazdırıyordu. Sınav günü veya yol süresine göre 1-2 gün öncede gidiyorlardı sınava kısaca evet giriliyor
Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç sıkıntı olmaz girersin. Başkalarının da sınavı oluyor, hep birlikte götürüyorlar sınavlara. Eğitim önemli.
Teşekkürler hocam , dediğiniz gibi eğitim önemli evet 😊