Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PHP lamerleri heryerde sizin nesliniz tükendi sanıyordum PHP denilen şeyin devride bitti ya hani zaten olduğu zamanlardada basitti react native geçmekle düzgün bir karar almissin en azından kendi işini duzgunce yaparsın ordan burdan tema alamazsın diye düşünüyorum nitekim zaten mobil alanı istediğin özelliklere sahip birşey bulamazsın
genç adam bilmediğin tabirler kullanma yeterince rezil oldun