Hobi amaçlı şeyler dışında aman aman yaptığım birşey yok buraya kendimi kanıtlamaya değil haksız kazancı göstermek için geldim kendimi kanıtlamak istesem yeteneksizsiniz gibi bir prgrama falan yazardım burası yerine bilgimi sorgulamaniz saçma az çok bilgim var ki bu fiyata verilen işin boş olduğunu anlayabiliyorum
Hobi olarak bilgi sahibi olduğun bir iş konusunda ana işi olan bir firmadan nasıl daha iyi bilebilirsin ki? Senin egon boyunuda yaşınıda aşmış. Az önce arkadaşımla yazılım işleri yapıyorduk diyordun. Şimdi hobi olarak yapıyorum diyorsun. Hiçbir iş ve referans sunamıyorsun, sen bizle kafa mı buluyorsun? Git kumda oyna çocuk sen, bir daha beni alıntılama cevap vermeyeceğim. Kendi kendini ifşaladın zaten. Bu çocuğa laf anlatmaya çalışacak kişilere Allah sabır versin.