Karalama konusu ayrı. Parayı aldıysa yapması gerek. Bu tarz konular hukuki olarak devam eder. Normalde forumda hedef göstermek yasak konuyu da modlar kaldırmıyor oda ayrı bir şey.
Dün kaldirildi fakat nasıl oldu ise yeniden açılmış olarak gördüm firma sahibi zaten dmden yanıt vermiyor verse bunada gerek kalmayacakti işi gücü tehdit notere ilettim diyerek göz korkutup özür dilemeye çalışmış babama yazmış özür dilesin diye öyle bir yüzsüzlük iş aldığı adamı müşterisini bile tehdit etmiş yapamadığı iş için