İşlem başlayalı daha 2 gün olmuş, belki firma yapacaktı zaten google ads reklamlarının onaylanması bile 14 gün sürüyor. Fakat sizin firmanızı reddit, r10 gibi forumlarda karalayıp aşağılasa siz hizmet verir miydiniz?
Karalama konusu ayrı. Parayı aldıysa yapması gerek. Bu tarz konular hukuki olarak devam eder. Normalde forumda hedef göstermek yasak konuyu da modlar kaldırmıyor oda ayrı bir şey.