EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamın birde r10'da traderi 3 . büyük komedi ya.
Sizin profilinizide inceledim babam bu firmaya iş yaptırmak yerine bana düzgünce güvenip siteyi yaptirsa sizden backlick alıp SEO olarak uçuşa geçirme şansım varmış para şuan bir süs için gitmiş gibi