Kardeşim adam şu anda zaten haklı, sizin bu hal tavırlarınızla üstelik güzel bir tazminat ta alması gerek! Öyle saçmalık mı olur yarım yamalak bilgi ile gelip burda firma kötülemek de ne demek!
Yapılan işi hakkı ile yapsa zaten konu acmazdim değil mi 10k ödemenin kendisini döndürmesi için müşteri cekmesi lazım süs gibi duran bir site için fatura kesilmiş