uzun uzun yazdım sildim
kardeşim babanın 10.000 TL'ye yaptırmış olduğu siteyi ben istersem 100.000 TL'ye yaparım hiç serbest piyasa nedir duydun mu?
Baban gitmiş anlaşmış, işi kabul etmiş ve ödemesini yapmış, reklam çıkmadılar diyorsun babana söylersin gider firmayı arar böyle böyle der sorunu çözer
ama sen kendine yediremediğin için (egon yüzünden) milletin işine laf atıyorsun.
bi arkadaş promptları ingilizce vermeni söylemiş aynı tavsiyeyi ben de veriyorum.
ve ajans sahibi seni dava edeceğini söylemiş iyi de yapmış ismini karalıyorsun farkında değilsin.