İşi ticarete döktüğümü söylemedim istersem wordpress altyapısı gibi arkaya bir admin panel koymak zor değil firma benimle doğrudan konuşmaya yeltenmiyor babamla konuştuğu wp numarasına yazdım ne görüldü ne cevap veren var zaten doğrudan onunla konuşuyor olsam neden reddit ve burda iki ayrı post açayım
Baban şu saatten sonra senle konuşmaz, kendine iyi bir avukat bul derim. Tabi 500₺' ye iş yapan birisi cebinde olmayan beş kuruşu ile nasıl avukat bulucak? Orası senin cevaplaman gereken bir soru