- Ben maalesef siteyi henüz inceleyemedim, yayında görünmüyor şu anda
- Fakat ne sebep olursa olsun, bu şekilde 1-2 site tasarımı yapan öğrenci kişi nin, kendini ajans gibi kurumsal bir kimliği olan firma ile denk tutup, yapılan işi karalaması, kasti olarak eksik & kusurlu göstermesi, babam kazıklanmış hissi yaratması çok yanlış.
- 10.000 TL ftr dahil iyi bir rakam gerçekten ve sanmıyorum SEO da içinde olsun.
- Firmayı direk arayıp eksikleri iletmek yerine, burda bu kadar veryansın ve karalama modunda olmanız konuyu nasıl çözecekti sizin anlayışına göre pek anlayamadım ama, üslup çok yanlış, tavır çok yanlış.
- Umarım aynısını sizde yaşarsınız, o zaman daha net anlaşılır konuya ne kadar yanlış yaklaştığınız.
- Bu arada ben olsam direk avukata verirdim, öğrencidir vs mazur görmek değil aslında mesele, şimdi bu paylaşımı gören herkese karalamış oldunuz firmayı, ki amacınızda gayet bilinçli bir şekilde buydu bence.
- Sizin 800 - 1000 TL lik sitelerde Yönetim Paneli de varsa bir bakmak isterim şahsen.
- Burda bu kadar düşüncesizce yazdığınız kadar, evde de bu konuyla ilgili babanıza söylenip gönlünü kırmadınız umarım
İşi ticarete döktüğümü söylemedim istersem wordpress altyapısı gibi arkaya bir admin panel koymak zor değil firma benimle doğrudan konuşmaya yeltenmiyor babamla konuştuğu wp numarasına yazdım ne görüldü ne cevap veren var zaten doğrudan onunla konuşuyor olsam neden reddit ve burda iki ayrı post açayım