Hayal kırıklığı ve saçma bir ego ile açılan bir konu yüksek ihtimal hukuki olarak yaptırımı ağır olacaktır.
Bir de baba ile oğul bu saatten sonra nasıl anlaşırlar, orası da muamma.
Yahu diyelim ki ben yaşlı cahilin biriyim ve saçma bir işe giriştim, parasını verdim yaptırdım.
Para benim!
Oğlum ne hak iddia edebilir ki benim param üzerinde?
Belki ben firmayı çok sevdim içim ısındı verdim işi, parayı da helal ettim!
Bu şekilde ise nasıl olur da beni utandırabilir başkalarına?
Bu nasıl bir zihniyettir anlayamadım açıkçası.
Üstelik serbest piyasa nedir bilmiyor belli ki.
Eksikler, hatalar var ise firma ile iletişime geçilir düzenlenmesi istenilir vs.
Ancak böyle konu açılmaz.