Okanbusrakoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun dinlenmek biraz zor malesef korunarak işe gidiyorum çünkü ekmek aslanın ağzında malesef ama bağışıklığı koruyoruz hamd olsun
Hocam peygamber efendimiz ne demiş ümmetimin ayağına taş deyse günahlarına keferattir.
Çok zorlanmıyorsanız tabi çalışın ama sağlıkda önemli. Bu hastalıkda günahınız varsa eğer keferat olur. Çalışırken sonuçta bi acı çekiyorsunuz