HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya gerçekten üzülüp yorum yapma gereği hissettim. Az çok nasıl bir developer olduğunuzu tahmin edebiliyorum davranışlarınızdan, İngilizce promptlar daha çok işinize yarayabilir. Bol şans
Ne o bu firmanın yancısımısınız sizde yoksa ☺️