konu cevap 1 deki bahsettiginiz sey ile
konu cevap 2 de bahsettiginiz şey tamamen farklı.
suan herkes sizi bombalıyor diye konuyu değiştirip farklı birşey söylüyormussunuz gibi geliyor sahsen bana. simdi siteyi teknik olarak incelesem site kusursuz olsa başka birşey bulacakmışsınız gibi. Dolayısıyla yolcu yolunda gerek. bazen bazı tartışmaları uzatmaya gerek olmadıgını düşünüyorum. saatte geç oldu malum. vakitte kıymetli şey dolayısıyla benim bu konudan gitme vaktim gelmiş. size kolay gelsin diyorum. işinizi yapan firmaya da sabırlar diliyorum.
iyi geceler hocam
Detayları yazmayı unuttuğum için gereksiz uzamış verilmeyen hizmet için alınan bir ücret var ortada sadece