Arkadaş verdiği 10bin TL den şikayetçi ama şimdi bir de uzlaşmada yapacağı ödeme çıktı başına durduk yere
Parasında degilim hizmet eksik isterse şikayetçi olsun wpde sadece IBAN atmış ben kazanırsamda misli ile o bana ödeme yapma durumunda kalacak daha öncede benzer bir durum yaşadım