Yapsaydınız hocam, bu bizi ilgilendirmez. Fiyatlandırma politikamızı biz babanıza açık açık ilettik. Ondan öğrenebilirsiniz. Benim avukatım size ulaşır zaten, detayları onunla konuşursunuz. Bu arada ticari itibarın zedelenmesi konusunu araştırın. Konunuzu silmeye çalışmayın, noterden onaylattım.
Konu benim yapıp yapmamam değil işçilik olmadan 10000 TL almanız reklam adı altında aldığınız 3k TL için olan reklamın nerede olduğunu bana gösterebilirmisiniz