bence, bu maçın kötü bir oyunla kaybedilmesi yönetimin işine gelir. Muhtemelen maçta kendini zorlamayan oyuncular da olacaktır.
Maç kazanılırsa hoca kalır, Stutgart'ı yenene hoca o an kovulmaz herhalde. E değişiklik yoksa yönetim niye değişti, hoca aynı, oyuncular aynı