hocam bende 2m borçlu biri olarak hiç dert tasa yok ama sizin bir sorumluluk sahibi olunca (eş ,çocuk) kendimi o moda soktum aşırı bir yük hele bu ekonomide benim nacizane önerim kuryelik yaparak sınırlarımızı zorluyarak aylık min 60-70k gelir elde edilir yanında r10 olursa tadından yenmez , ama yok benim yüzüm gülsün diyorsan hemen kapatayım diyorsan yaz özelden hocam almanyadan dayım aradı bişiler dedi (+10 oran ) özelden atayım kuponu şaka bir tarafa bu günlerde gelip geçecek hocam vay be denilcek.