ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcınız olsun, biter hocam o çok dert etmeyiniz. Sağlığınız yerinizde olsun yeterli.
teşekkür ederim hocam. sağlığım yerinde olduğu sürece çalışıp ödeyeceğim artık. borç yiğidin kamçısıdır. yaşam sevincim var. sorun yok...