Hocam diyelim ki herkesten aldıkları taksitlerle her ay 2 milyon çıkartabilecek şekilde grup topluyorlar.
Mesela 300 kişi falan.
Ama 1 yıl sonra gene taksit tutarları 5000 olmasına karşın araç fiyatları artacak.
Bunu nasıl göze alabiliyorlar? Ayda 5k ile 2m demek 30 küsür yıl demek.
Aracın fiyatının artması, Fuzul gibi şirketlerin sorunu değil sizin sorununuz. Fuzul'e 2 milyon teminatlık sözleşme imzalarsan örneğin 3 yıl sonra kura size çıktığında 2 milyon'a alabilecek bir ev bulamazsanız bu fuzulun sorunu değil. Sistem basit, önemli olan içeride nakit dönmesi. Fuzul sizden faiz almaz bankadan faiz alır

Örneğin fuzul'ün kasasına o ay 200 milyon tl girdiyse bankadan aldığı faizi siz düşünün. Muhtemelen çoğu içerideki sözleşme sahiplerinin ev, araba paralarını bedavaya çıkartıyorlar.